Followers

Friday 14 September 2012

Apa ni???

Ya ya ya!!!! hei!!! aku tak tau la apa nk jdi dgn kwan aku sorang ni...
bukan kwan sek ok...kwn kat tusyen...*kwan la sgt*
aku tak tau nak ckap dgn dy mcam mna...sebab dia dh buat DOSA!!!

Hmm...kalau aq cakap nanti kata apa pulak...so aq just diam ja...
bila aq tngok perbuatan dia dgn BF dia aq terus meluat nk ckp
dgn dia....rasa mnyampah gila-gila!!!

Aku mmg x suka gila dgn diowng...aku jdi mnyampah sgt....bila
aq nk duk ngan *member* aq ni...dia terus mengelak...dia ckp
nk duk sebelah BF dia..*sweet sgt ka??*

Aku pon just diam ja...nasib ari tu tusyen tak dak...mmg aq nk
jarakkan diaowng tu...sbb aku tak tau la nk buat mcam mna??

Ari tu aku nmpak member aq ni duk pegang tgan letak atas
paha BF dia tu...dia boleh syok?? *eee* lps tu pulak BF dia
tu duk pegang bahu *member* aq smbil duk gosok2...aq terus
meluat!!!

Aku mlas nk cerita pnjang2....ntah la...biar ar kat diaowng tu...
aku mlas nk cari gado...

OK thats alll...BYE!! (*-*)

No comments:

Post a Comment