Followers

Saturday, 13 October 2012

Love Friends.....

Hai!! followers....hehe hari ni aq nak cita pasal tittle at atas 2.."Love Friends"
Setiap orang mesti ada seorang kwan ataupun sekumpulan kwan..tak kisah la
apa-apa pon...BTW kita harus bersyukur dgn rakan2 kita, shabat kita...

Apa itu maksud SAHABAT??? Hah!!! mesti smua pelik kan?? apa itu sahabat??
Ok...sahabat bermaksud "orang yg selalu mndengar apa yg kita nak ckap...
mamberi nasihat kpada kita klau perkara tu annoying...selalu buat jenaka
dan selalu buat kita tersenyum ketawa...." Itulah nmanya sahabat....

Klau KAWAN maksudnya lain...kawan ni hnya mcm suka buat kita gelak...dan
entahla mcam mna aq nak explain..huhu ^-^

Ok jom ngok Sahabat aq???

Hah!!! ni SAHABAT aq yg sntiasa buat aq gelak and tersenyum 

Haha...ni pulak nma dia Shafiqa Lai-Lai

Nah!! ni nma dia Dayah Gomez...huhu....

Hah!! itu sahabat-sahabat aq....Hope kita kekal smpai akhir hayat nah!!!!

Thursday, 11 October 2012

KeV!N????

Aha...knapa ni tiba2 nma KEVIN??? nahh!!! bukan pasal artis korea ok!!!
aq gelarkan dia Kevin saja...uhuk aq tak tau kenapa dgn prasaan aq ni?? nak
kata aq suka at dia tak pulak...nak kata minat pon tak pulak...hah!! entah la??
tu sebab aq bgi lagu "Tuhan Jagakan Dia" uhuk...tiba-tiba pulak...hah lupakan

Adoi!!! kenapa dgn prasaan aq ni?? tak pa bgi dy abis SPM dulu...lpas aq habis
SPM aq akan ckap kat dia "Jom Keluar??" tudia aih...ya la dia ada ajak aq keluar...
tapi aq kata lpas SPM bru boleh...huhu ^^  *malu sebentar*

Kevin!!! buat elok-elok nah SPM ni?? *gatai sat* arghh klu dia baca blog aq ni
mcm mna?? arghh!! mesti muka aq merah gila klu dia tnya..."kevin tu ....??" malu
terus!!!!!!!!! and aq akan ckp slow-slow...." ya..." sweet tak?? erkk??

Adoi!! aq tak tau la...aq rsa mcm nak jmpa dia selalu...nak ckap ngan dia...nak snap
pic dgn dia...nak tngok muka dia selalu...haih!!! smuanya ada!!! member aq ckp mampoih
la ag...ag ni angau ka apa tak tau la??? haha and aq ckap aq ngan Kevin tu hnya kwan
saja...tak lebih pon...kalau dia suka aq mcm mna?? sbb ari tu member aq ada bgitau...
ada budak form... * tak boleh bgi tau la*  bila difikirkan balik...hnya dia sorang sja
yg aq knal...arghh tak kan la kevin?? uhuhuhu...

Kevin sori klu kat sekolah iqa sombong...uhuhuhu...bukan iqa sombong tpi iqa malu
sebenarnya..haha....siot mak ag brani sungguh aq tulis kat blog purple aq ni...tak
pasal-pasal nnti dia baca mampus aq!!!

Ok!!! smpai kat sini sja...nk cita pnjang2 nnti lain pulak cita dia...huhu

Motif Band-Tuhan Jagakan Dia~lirik~



For you....<3<3 My Kevin~~