Followers

Wednesday, 6 February 2013

Anak Ikan hihik!!

Salam...assalammuailaikum!!!! okey hari ni aq nk crita psal anak ikan
lalala~ okey sape2 pon tak tahu sape dia anak ikan ni kan??? ok2!!
BTW aq tulis pasal ni pon bukan aq suka kat dia....BUT aq just minat
je kt dia...hihik!!!

Ye la dia kan BFF adik aq...huh!! biler adik aq balik je asrama mesti msg 2
orang.....skrang ni pon ngah chat FB ngan dia...huhuk!! buat jokes gile2 ar...
hihi...bukan ape...best chat gila-gila ngan dia...sporting gak dia tu...

Aq dgr bnyak cerita yg dia tu suka kat pompuan ni.....hmm biar la aq just
minat je...nmber fon di tgn je...gigigik....tak sia-sia aq knal dia...satu kem ngan
aq dulu...hmm hari tu aq dgr dia bce doa mkan perghh suara dia...sdap
bacaan dia...~lalala~

Ok smpai sini je ea....assalammuailaikummm

Thursday, 24 January 2013

2013 XD

Hai!!! assalammuailaikummm!!! yahh!!!1 dh msuk 2013 nah...
huhuhu lme aq tak update kat blog ni...hmmm umur ku mningkat!!!
dah Form 5 rupenya....tpi muka aq mcm budak Form 3 ja...sedihh!!
mama aq selalu ckp mcm tu....muka Form 3 bukan Form 5...rasa
sedih...nah!!! sejak2 ni aq duk sibuk ngan homework, tusyen, sekolah
mcm2 la...perghhh!!! skrg ni pulak musim pnas giler!!! satu family aq
demam pnas....alhamdulillah aq dh sihat sikit... XD

Ok aq nk citer at korang smua first day aq sek....hmm time tu aq diam
ja...yolah budak baik!!! hihiihi...bila lma-lma dh ok la...BTW aq terpisah
ngan member aq...ye la tak dpat duk semeja....kami kan BUDDYZ!!! XD
mlas la aq nk citer psal ni nah.... hihiiiihi bila hari first CONFIRM la member
duk tnya cuti ni pi mna kan???

Ok2 mlas aq nk tulis pnjang2...aq ngok member aq pakat duk kpel ja...
hmmm...aq tak heran...nnti putus jugak...mlas aq!! baik aq cinta ngan
dunia khayalan bru best!!! gempakz sikit!!!

BTW...skrg ni aq tak tahan gelak ja...ye la BUDDYZ aq Gomez ngan
Pykah duk buat lwak kmi 3 orng...itu la BUDDYZ TAK KAN TERPISAH

Ok la...smpai sini  je yer...OH lupa pulak!!! my accaount fb diactive ya... XD

Wednesday, 19 December 2012

SPM!!!

Nah kau!!! aq bakal SPM 2013...arghh!! rse mcm nk smbunyi dlm
selimut...aduh!!! tahun dpan kena lulus BM and SEJ bru dpt sijil SPM
klu tak lulus...tutttttt tak tahu apa akan jdi...

Ok for permulaan...aq lmah BI, SEJ, MT, ADD MATH itu subjek
aq yg lemah...oh!! ADD MATH  tu tahun dpan aq ambik..tpi aq dh
blajar sikit-sikit....for AKAUN mmg aq lmah...tpi aq nk jugak dpt
AKAUN terbaekkk!!

Cuti ni mama i dh beli buku novel Bahasa Inggeris!! ha kau!! punya la
aq cri mksud-mksud yg aq tak tahu...smbil duk dgr lgu UKISS hei!!
smangat!! balik je kem...kna smbung ayat yg aq hafaz kat sna...nnti
lupa...

Hmmm...nk SPM dh oii ika!!! dulu PMR...skrg aq bakal demam stress
SPM...yeah!! seronok kan??

Sunday, 9 December 2012

I'm Not Prefect...

Aku tahu aq x smpurna mcm orang lain...btw aq mmg nk jmpe kau tpi
aq bukan jenis suka out2...sori klu aq buat kau terasa sbb aq bukan mcm
pompuan lain...ayat kau msg ngan aq buat aq mnangis sbb ayat tu mcm kau
tak nk msg ngan aq and call...

Aku nk ckp...sblum aq nk balik melaka aq tggu msg and call dri kau...aq
punya la bwak hp pegi kem...tpi dh ustaz x bgi bwak so, aq hnya doa untuk kau
jer....kt sne ingat snang?? bgun pukul 4.30 pgi...tido pukul 2.00 pgi itu pun aq rindu
at kau...kau tak caya?? member aq pon tahu...mlm2 kitaowng share cerita...aq
cerita psal kau...aq x sbar nk balik nk msg ngan kau...tpi nk buat cm ne kau bukan
jodoh aq...

Aku balik je ada SMS...aku ingat msg dri kau tpi member aq yg dkat kem...
tnya khabar and mcm2....lpas tu ada msg kau...aq bhagia sbb kau tukar
celcom...member aq ckp "klu laki tu sygkan kita dia akan buat apa sja demi
dptkan kita" aku pon ingat kau suka aq...tpi aq prasan..tak kan aq boleh dptkan
kau???

Tolong la jgn buat aq mcm ni...please

Friday, 23 November 2012

Gudbye Kedah Welcome Melaka ^_^

Hari berganti hari,bulan berganti bulan...*pergh style tak ayat aq?*
tut..tut esok balik negeri ku sndiri...ouh!! esok balik yeah!!

Macam seronok pulak aq...huhu oh kwn ku tggu aq nah...
25.11 ni aq pi KEM!!! wow!! first time meh~~
tak prnah bgun awal, tak prnah bsuh baju guna tgn...nah!!!
hamek kau rsakan!!!

Thursday, 22 November 2012

Wednesday, 21 November 2012

Holiday!!!

Hai..lme tak update blog nih...huhu bru hari ni dpt idea...lalalla ok ok...
cuti ni korang smua buat ape hah?? ye la cuti pnjang kan...klu yg amek
SPM tahun ni..buat lek lok nah...klu yg dh ambik result UPSR tahniah!!

Hmm...aq tahun depan la cuti pnjang aq  dipenuhi dgn membaca buku...
huhu tahun ni la yg last cuti TANPA baca buku...nah!!!  cikgu punya
la cakap cuti ni habiskan masa kamu dgn membaca buku...tahun dpan
tak bole nk main-main dh...msuk teliga knan kluar teliga kiri...

Sape yg buat apa yg cikgu cakap tu anda adalah owesome!! cehh~~
ye la aq?? aq tak dak buat ehh...dibelungi dgn korea jer...ye la time
cuti la boleh aq tngok...klu time sekolah?? boleh ke?? tak dak boleh
ehh~~

Sabtu ni aq balik negeri aq...iaitu Melaka!!! arrgg!! tak sbar giler siot!!
member aq punya la tggu aq kat sna....sbar kwn nnti aq balik...huhu
tahun dpan tak balik la Melaka..just for raya jer...huh!! rsa mcm tak
best gila...tak pe demi masa dpan aq...ouh!! cpat gila aq nk Form 5!!

Btw tahun dpan aq dh tak ambik SENI....aq ambik ADD MATH
hope aq bole buat...cuti nih aq duk cari formula ADD MATH...

SPM akan dtg!!! SPM Candidate 2013!!!