Followers

Sunday, 9 December 2012

I'm Not Prefect...

Aku tahu aq x smpurna mcm orang lain...btw aq mmg nk jmpe kau tpi
aq bukan jenis suka out2...sori klu aq buat kau terasa sbb aq bukan mcm
pompuan lain...ayat kau msg ngan aq buat aq mnangis sbb ayat tu mcm kau
tak nk msg ngan aq and call...

Aku nk ckp...sblum aq nk balik melaka aq tggu msg and call dri kau...aq
punya la bwak hp pegi kem...tpi dh ustaz x bgi bwak so, aq hnya doa untuk kau
jer....kt sne ingat snang?? bgun pukul 4.30 pgi...tido pukul 2.00 pgi itu pun aq rindu
at kau...kau tak caya?? member aq pon tahu...mlm2 kitaowng share cerita...aq
cerita psal kau...aq x sbar nk balik nk msg ngan kau...tpi nk buat cm ne kau bukan
jodoh aq...

Aku balik je ada SMS...aku ingat msg dri kau tpi member aq yg dkat kem...
tnya khabar and mcm2....lpas tu ada msg kau...aq bhagia sbb kau tukar
celcom...member aq ckp "klu laki tu sygkan kita dia akan buat apa sja demi
dptkan kita" aku pon ingat kau suka aq...tpi aq prasan..tak kan aq boleh dptkan
kau???

Tolong la jgn buat aq mcm ni...please